A iniciativa L de Lugo volve ao Pazo de Feiras e Congresos de Lugo o 25 e 26 de setembro para poñer en valor o esforzo de anos de traballo de todas as pequenas empresas de distribución vencelladas ao ámbito hostaleiro e alimentario. O obxectivo principal de L de Lugo pasa por ser o escaparate da nosa riqueza culinaria e converterse no evento gastronómico máis importante do noroeste peninsular, reivindicando tamén o potencial turístico que as nosas comarcas poden ofrecer.
Así, para crear un evento gastronómico único, cóntase cos produtores máis destacados, denominacións de orixe, identidades xeográficas protexidas e as principais marcas do sector. No evento participarán máis de 150 bodegas do máis selecto das denominacións de orixe tanto galegas como nacionais, permitindo expoñer máis dun millar de viños.
Nesta segunda edición da feira, o público poderá gozar de experiencias gastronómicas cos produtos autóctonos máis relevantes de terra e mar. Ademais, terá a oportunidade de degustar as últimas tendencias en coctelería, as creacións dos baristas do evento e mais as innovacións dos seus cociñeiros, e tamén do pan galego dos maestros panadeiros.
Entradas
As entradas xa están á venda na web https://ldelugo.es.
La iniciativa L de Lugo regresa al Pazo de Feiras e Congresos de Lugo el 25 y 26 de septiembre para poner en valor el esfuerzo de años de trabajo de todas las pequeñas empresas de distribución vinculadas al ámbito hostelero y alimentario. El objetivo principal de L de Lugo pasa por ser el escaparate de nuestra riqueza culinaria y convertirse en el evento gastronómico más importante del noroeste peninsular, reivindicando también el potencial turístico que nuestras comarcas pueden ofrecer.
Así, para crear un evento gastronómico único, se cuenta con los productores más destacados, denominaciones de origen, identidades geográficas protegidas y las principales marcas del sector. En el evento participarán más de 150 bodegas de lo más selecto de las denominaciones de origen tanto gallegas como nacionales, permitiendo exponer más de un millar de vinos.
En esta segunda edición de la feria, el público podrá disfrutar de experiencias gastronómicas con los productos autóctonos más relevantes de tierra y mar. Además, tendrá la oportunidad de degustar las últimas tendencias en coctelería, las creaciones de los baristas del evento y las innovaciones de sus cocineros, y también del pan gallego de los maestros panaderos.
Entradas
Las entradas ya están a la venta en la web https://ldelugo.es.